Lulus Ujian Memandu Kereta

Panjat bukit...1st test

Hari ni heypi sangat…
Takleh tido aku dibuatnya semalam…
Nasiblah ada cd baru aku boleh tengok…
Akhirnya setelah 2 minggu ulang-alik pergi ke institut memandu SA-VI
dapat juga aku menambah kelas lesen memandu aku…
Punyelah nerves aku tadi…tapi syukur semuanya berjalan dengan selamat…
Mujurlah ujian untuk memanjat bukit aku lulus so ujian yang seterusnya sudah pasti aku boleh buat dengan cemerlang…. Esok aku boleh lah dapat lesen keyta aku…🙂

Ujian parking

Sekarang aku tak yah risau lagi pasal nak wat lesen kereta….
Tak sia2 juga usaha aku ni…😛

9 Responses to “Lulus Ujian Memandu Kereta”


  1. 1 fara June 17, 2005 at 6:20 pm

    Alhamdulillah…berjaya jugak lan dlm ujian memandu ni…ape2 pun fara dapat lesen dulu heheheh….nanti kalau dah ade lesen jgn lupa fara kat sini plak…nanti leh lah ajak pusing2 kat sini ker…sarawak ker…tahniah k…pastu bila dah dapat lesen jgn memandu laju-laju…inagatlah org yg tersayang…ibumu…ayahmu…adik2mu….dan….so take care…bila ader lesen jgn asyik merayap cari aweks jer…prepare utk memandu d jalan raya plak…jadilah pemandu yg berhemah k…

  2. 2 neo June 18, 2005 at 2:54 pm

    huhuhu… syukur gak dah dapt lesen…
    sekarng ada perjuangan baru untk mendapatkan lesen basikal pulak seperti yang diujarkan dulu… lan wky je…mei lah datang Limbang leh jalan2… lan pandu tak laju r….huhuhu🙂 …. kat limbang susah nak cari aweks….😉

  3. 3 nong June 19, 2005 at 1:11 am

    kalau dah dapat lesen nanti…
    jangan pulak repair keter sendiri tak tau…

    wuhauhwawa! saya nakal…

  4. 4 neo June 19, 2005 at 5:26 pm

    kite belajar memandu keyta je…
    lum lagi belajar mcm mn nak repair keter…
    nanti ada masa dah habis wat degree baru pikiq nk wat sijil automotif plak…hehehhehhe….

  5. 5 haha June 24, 2005 at 5:20 pm

    tahniah la kat ko..sebab dah dapat lesen ko yang sendiri..tapi bukan ker masih lagi dalam percubaan…lesen p selama due tahun..so ko kenela berhati hati..
    hmm..dah nak tue baru nak amik lesen..he..
    pepun..tahniah ..wat la kenduri kesyukuran ker..and jemput la aku..
    tapi jangan lak wat kat tempat ko..sebab jauh la..
    hehehe

  6. 6 huda August 16, 2005 at 4:28 pm

    tahniah….mesti dah tak risau ni.

  7. 7 chi ha August 1, 2006 at 2:31 pm

    as kum
    im sory i nak tanyak cara2 nak ambil lesen kereta kat m sia
    cam mn cara ujian nya .
    i nak ambil lesen tapi nak belaja dulu cara ujian memandu kereta
    dalam mejawab nya ok as kum

  8. 8 aNddy July 4, 2008 at 7:17 pm

    hello bro..btw aku nak tny kat limbang amik lesen brp arr?aku dgr mahal..plz reply tq..peace!


Leave a Reply

June 2005
M T W T F S S
« May   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,619 hits

