DUA HARI JE LAGI

Hari ini, esok, lusa dan hari Rabu….
Aku akan mula meninggalkan ko Limbang…
Macam-macam aku rasa tika ini…
Nak balik ada… tak nak balik pun ada…
Solusinya juga tetap kene pergi maklumlah tiket flight aku dah beli..

So.. 3 hari ni aku kene lah siapkan diri…
Kemas apa yang patut untuk dipakai… dibawa…
Kemas bilik… maintain motorsikal yang dah lama tak maintain (ganti minyak hitam)..
Bayar hutang sana dan sini…
Jumpe sanak saudara yang dekat-dekat…
Hantar cd yang aku pinjam…

Buat apa yang patut…

Harap aku selamat sampai ke destinasi

Advertisements

5 Responses to “DUA HARI JE LAGI”


  1. 1 ise July 3, 2005 at 5:42 pm

    InsyaAllah selamat….

  2. 2 fara July 4, 2005 at 10:26 am

    Akum…fara akan sentiasa mendoakan agar perjalan lan selamat hendaknya..jgn sedih2 k..kalo sedih fara pun akan terasa sedih..so nanti dah sampai UTM mesti ade perkara baru yg hendak dilakukan..lehlah jumper fatim & geng2 UTM yg lain..tul tak?so gud luck for study..masuk sem baru..mesti pasang cita2 dan azam baru..insya Allah sumernya selamat k..jaga diri k

  3. 4 aPis July 5, 2005 at 1:51 am

    eh asal aku mcm penah nampak gamba ko je ni rasso? dulu ko ade blog kat lain tempat kan? hmm..

  4. 5 neo July 5, 2005 at 10:57 am

    aPis; u r right…. kat blogger…. before upgrade sikit… 😀


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




July 2005
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

Blog Stats

  • 14,735 hits

%d bloggers like this: