BENG….GANG…!!!

Tangkap seh...

Malam ni pergi C5…. banyak tul masalah PC & Laptop rakyat jelata kat kolej aku ni…. maklumlah fakulti tak update AV mereka… so jadi mangsanya….student yang amat tak arif pasal updet mengupdet…. memang benggang tul… aku tido pun jadi tak tentu waktu…

huhuhu

Ape pun lepas ni… rerajinlah updet AV…. jangan menyusahkan orang, jiran, kucing, pokok dan alam sekeliling dengan masalah yang enteng ni….๐Ÿ˜€

bersama member C5

SELAMAT MENG’UPDET’

7 Responses to “BENG….GANG…!!!”


  1. 1 er_or August 3, 2005 at 1:24 pm

    hehe..per la ko ..eja bengang pun salah..hampeh..
    pe pun.aku saje jek nak try gravatar..hehe..baru belajar beb.
    trimas

  2. 2 Cikgu August 3, 2005 at 11:01 pm

    Kalau jadi k uiam dan jumpa x shoaw, padah sy krm salam. Jgn bisin mun maok tlg org…

  3. 3 rasso August 3, 2005 at 11:29 pm

    er_or: Wei… ko sendiri yang buat correction ejaan benggang tu…. aku dah siap tanya kat ko… ko memang suka nak kenakan aku…. hamperghhhhh…..

    cikgu: Maybe saya gi Ahad ni…. tapi saya tak ingat muka xshoaw yang masuk uiam…. Saya sik bising; tapi kene virus hantar kat kite… walhal bende tu boleh jaga sendiri kalo RAJIN & PEKA tentang keselamatan PC or LT…๐Ÿ˜‰

  4. 4 farking August 4, 2005 at 4:02 am

    tasik kat pintu gerbang utm skudai..cuba2 le pancing ikan kat dlm air..jgn kat atas darat lak..ehehe

  5. 5 meami August 4, 2005 at 11:33 am

    updet tu pon x reti ke..kesian..buatle poster ajar cane nk auto updet..hehehe..

  6. 6 er_or August 4, 2005 at 8:50 pm

    ceh dalam satu hari..baper kali la aku datang..
    weh aku cakap malam tu ejaan ko salah..ko la tak betulkan..hampergh..salah kan aku lak..
    maleh la nak datang site ko lagi..heh

    banyak respon seh..hehe..ramai gak yang suke update ek.
    tapi sal ramai gak yang datang kelab ..mintak format..

    aku rase sekarang nih kan tengah musim format la..haha

    lagi satu..baik ko wat artikel..atau undian sal..naper ramai wanita suke meng’format’ komputer mereka…haha..

  7. 7 er_or August 4, 2005 at 8:51 pm

    weh..sal akuner gravatar tak kuar nih..
    konyer site tak sapot ker…hampeh la..heh
    sia2 je la aku wat camnih…


Leave a Reply

August 2005
M T W T F S S
« Jul   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,621 hits

