ESOK PERGI UIA

UIA...

Saja nak updet… nak kasi tau bahawa esok dan lusa beta akan berada di UIA untuk mehadiri pertandingan debat bahasa Arab ala perlimen peringkat IPTA bukan sebagai peserta tapi sebagai jurugambar n videoman… itupun volentior sebab nak siapkan tugasan fotografi… if not messti tak pergi punye…

SELAMAT SEMUA

4 Responses to “ESOK PERGI UIA”


  1. 1 er_or August 8, 2005 at 6:15 pm

    hm..nape ek..aku igt ramai la nak komen sal post nih.
    tapi takder lak.aku lagi ..hmm.
    yer la sebab pelik lak aku tengok..naper la ko letak gambar nih..
    tak faham..ker mendalam sangat maksud..
    sampai tak faham..haha

    aku rase..maybe ko maksudkan ko gi uia nek sampan.tapi ko bkn pompuan..so aku rase yg tgh dayung sampan tu ko la..haha

    sian ko ek..utm tak sediakan bas ker..heh

  2. 2 er_or August 8, 2005 at 6:20 pm

    sape2 nak gmail free..aku der ltk link kat site aku.
    heh..der org nk ker.ker sumer dah der.

    tak kesah la tuk saper yg takder.

    sori lan.promote kat blog ko..haha.ko gak ajar aku..

  3. 3 rasso August 8, 2005 at 11:59 pm

    picture ni ada 1001 kisah yang tersirat mahupun yang tersurat… hanya pemilik picture ni saja yang tahu akan maksudnya…

    aku pergi naik bas lah… tak naik perahu pun… bukan aku yang kayuh…

  4. 4 er_or August 9, 2005 at 3:00 am

    http://errortest.blogspot.com/2005/07/best-free4allgmail.html

    free gmail..aku tak tau nak bagi kat saper da..nyemak jek..hehe


Leave a Reply

August 2005
M T W T F S S
« Jul   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,619 hits

