DEMAM

ehem

Aku berasa kurang sihat setelah 2 hari berada di UIA…
Hari ni tak masuk kelas qawaid lughah.. sebab kepala pening.. tido tak cukup..letih… dah lah kene selsema lagi… tak selesa langsung….

BERIKAN AKU KUATAN

7 Responses to “DEMAM”


  1. 1 er_or August 9, 2005 at 3:06 am

    huhu..sian nyer la ko..
    aku lagi sian..tak dapat nak balik u..
    tket habis da…
    habis la kelas aku bnyak giler miss

    pepun..aku doakan ko dikuatkan la iman..dan cepat sembuh..AMIN….
    tido tu penting…tido ler..
    aku pening..terus tido..terus elok..alhamdulillah..

    http://errortest.blogspot.com/2005/07/try-ar-hack-day-elevators.html

  2. 2 meami August 9, 2005 at 12:35 pm

    kesiannye sme demam..aku pon batok2 ni..sme org kat umah aku sme demam..sigh..bile la suhu nak turun ni..panas la..

  3. 3 nong August 10, 2005 at 8:41 am

    rasso sayang hey!
    aku pong demam..😦
    nyawa macam kat hujung ranting nihhh…
    susah tul nak tido smlm.

    Btw, tentang skype tuh..
    aku belom lagi tanya sesiapa lagi…
    aku pon belom shopping lagi ni…
    insyallah bila aku dah sihat…
    aku tanyakan orang2 yang arif dalam skype kay.

    ko take care…
    jangan biasakan diri memakan ubat.
    cuba prektis water treatment…
    insyaallah… esok baik.

    assalammualaykum.

  4. 4 fara August 10, 2005 at 11:17 am

    Assalammualaikum…Lan…amcm gi UIA ok ker???hope ok jer…mcmne ni g UIA jd cameraman tapi tak bawa camera hehehehe…tak baik mcm tu…ape2 pun fara nak say sorry coz tak dapat nak jumpa lan kat KL tempoh hari coz fara pun ade emergency call from kluang, Johor balik kampung coz ade hal penting yg tak dapat nak dielakkan…so sorry jgn marah ha….Lan demam yer…alah ciannye…jgn lupa makan ubat k…tulah jgn busy sgt dgn camera tu…nanti sampai tak cukup tidor plak…pastu sakit sape susah….so kalau leh gi lah jumpa dok….ok…take care!!!!

  5. 6 D3 August 10, 2005 at 4:04 pm

    eh er_0r ni mati2 ler aku ingatkan robot akakakak

    wahh semua prihatin pada kedemaman si rasso.. semuga cepat sembuh

  6. 7 er_or August 14, 2005 at 3:27 pm

    huhu…D3..sorila..aku taktau la..takleh nak wat camtu..
    baru jek tau..sori giler..

    time kasih sebab gtau aku..

    saya budak baru belajar..
    sori …


Leave a Reply

August 2005
M T W T F S S
« Jul   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,623 hits

