MID SEM BREAK

tetikus ena

Cuti mid sem dah start…
aku still terperap kat kolej…
semalam pesta konvo dah start…
aku lum juga pergi ke tapak konvo..
apa yang best sangat kat tempat tu ye…
dulu aku pergi pun masa dah nak habis…
Liza siap call aku plak tu; suruh aku pergi..
huhuhu…
esimen aku still lum siap lagi…
tak leh nak pergi…

dont be sad

Don’t Be Sad= “la tah’zan
buku yang aku beli masa pergi ke UIA
tak perlu bersedih sangat…;
sebab orang lain dapat balik rumah cuti ni..
aku just stay dalam bilik mengadap LT or
tido…heheheee..favrut
sebab orang lain meninggalkan aku…
aku tak kisah…
hidup biar berjasa…
Sebenarnya buku ni baik untuk tazki buat diri..
tapi lantunan kerja agak mengurang masa aku
untuk membuka kitab ni…

favrut korean

The legendary Dr Hur Jun..
still tak habis2 lagi…
pot utk menonton cuti ni dah tak de..
sebab balik rumah
so nampak gayanya aku terpaksalah mencari
inisiatif untuk menengok juga citer tu…
di mana jua tempat yang ada tv..
dan yang paling penting
friversy…

p.s. Buat mereka yang telah memberi wish for my betday.. tenkiU banyak2… ada msj / sms; aku tak leh nak reply.. aku reply kat sini je lah… trima kasih lah ye… kredit tak ada masa tu…yang bagi kad… yang bagi hadiah itu dan ini (sebenarnya 1 je)… terima kasih juga… aku sendiri tak menyangka & tak mampu nak membalas jasa baik dan budi baik kalian… terasa sangat terharu sangat2 jauh di lubuk hati dan tulang sum-sum…

TERIMA KASIHKU

4 Responses to “MID SEM BREAK”


  1. 1 er_or August 28, 2005 at 12:51 am

    heh..aku termasuk ker dalam orang yang ko ucapkan terima kasih tu..hehe
    sori la lambat wish.

    heh…pe kaitan gambar nih dengan citer ko..hehe
    huhu..aku pakai dial up la…lambat giler nak load gamba nih…hehe…

    pepun…tul la..dont be sad..heh

  2. 2 meami August 30, 2005 at 1:03 pm

    hmm..cam mouse aku la ngeheheh😛

  3. 3 er_or August 31, 2005 at 10:03 am

    selamat menyambut dan mengenang hari kemerdekaan negara.
    Semoga Malaysia dan semua negara2 aman.

  4. 4 afrina September 3, 2005 at 12:15 pm

    same2… huhu.. prasan lak.. nway nice pic… o tpu ek kate amik pic mouse hidup… rupe2nye… mouse pc… argh… kna tpu…


Leave a Reply

August 2005
M T W T F S S
« Jul   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,623 hits

