Happiy National Day

Merdeka

5 Responses to “Happiy National Day”


  1. 1 izyan September 1, 2005 at 4:24 pm

    cheh orange…… nampak lebih matured dan tersusun… hehehehe aku suka warna oren… sorry la x update blog aku… busy la… hehehehe…. aku ni nak memenuhkan hajat ko je… kalo ko x suruh aku bg komen malas gak aku… hehehehe tapi ko nyer ilustration n picture2 termasuk poem yang cantik n kreatif tu menarik perhatian aku…. hehehhe(walaupun aku x baca sajak tu) hehehhee

  2. 2 er_or September 2, 2005 at 2:10 am

    heh..wajah baru…sempena merdekan tuh..heh

  3. 3 neo September 2, 2005 at 2:24 am

    Yan;

    ko ni yan… aku tak paksa ko singgah…😦 jangan lah buat tuduhan sebegitu…. ini tidak adil… apepun lawatan ko ke ka_ _ _ aku ni kire dah wkey lah… gracias….

    er.or;

    bukan wajah baru…. tapi pembedahan plastik yang menyakitkan…. tak tahan seh… aku tak sambut sangat merdeka ni…hehehehe….

  4. 4 Marz September 2, 2005 at 2:54 am

    Selamat Hari Merdeka, Malaysia. Berapa tahun sekarang?

    Saya suka yang warna orange ini. Kayanya lihatnya enak. As in.. ‘delicious’. Hehehe! =)

  5. 5 er_or September 2, 2005 at 5:28 pm

    heh..jempiut datang blog aku..

    http://kerol.blogsome.com/

    heh lagi best pakai blogsome..hampeh blogspot..

    weih..sal name tak kuar..camner nak tau sape yg komen..
    hehe..sian ko kene tuduh..

    Malaysia sambut befday utk ke 48..


Leave a Reply

August 2005
M T W T F S S
« Jul   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,619 hits

