…JJT 3056

Erm… emak aku asyik bertanya² dah beli belum motosikal? Aku asyik jawab belum… tapi semalam aku terpaksa gak gi beli sebab dah lama aku tempah tapi ongkosnya belum cukup. Nasiblah ada sumber yang boleh membantu.

Kat UTM pun aku lebih gemar menunggang basikal ke kuliah daripada menumpang kawan² yang ada motosikal. Aku beli pun disebabkan semester depan aku dah kene pergi praktikal kat sekolah. Takkan lah cikgu pergi sekolah kayuh basikal pagi² buta. Jauh tu dari kolej kediaman ke sekolah. Itu sebab aku terpaksa beli juga sebuah motorsikal. Pepun selepas ni kenalah pandai² untuk terus hidup…😆

RASSO: SELALU PINJAM MOTOR ORANG

8 Responses to “…JJT 3056”


  1. 1 dinswok June 6, 2006 at 10:32 pm

    aku baru nak amik lesen… hampeh…

  2. 2 rasso June 7, 2006 at 2:30 am

    hehehe…
    ambik lesen ke buat lesen????😆

  3. 4 rasso June 7, 2006 at 2:36 pm

    anasxz…kayuh basikal pun kadang² mcm merempit.. hahahha

  4. 5 fara June 7, 2006 at 4:29 pm

    wauuuu…bila plak lah mat rasso ni skodeng gmbr org ni
    tgh mandi plak tu….
    amboi….amboi….patutlah sibuk nak g travel…

  5. 6 rasso June 8, 2006 at 1:41 am

    fara tu stok2 foto lama.. saja nak tunjuk.. gambo kat AFamosa water world melaka….

  6. 7 fara June 8, 2006 at 1:29 pm

    oOOOO..yerps…sory rasso..
    ok nanti bubuh gmbr yg new plak yer..
    lepas ni nak travel mana plak…

  7. 8 anasxz June 9, 2006 at 7:17 am

    mengang**ng sakan maklong tu…


Leave a Reply

June 2006
M T W T F S S
« May   Jul »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,623 hits

