Studio Lighting Workshop (Basic)

Semalam aku dan rakan-rakan fotographer FMJC mengikuti bengkel atau praktikal studio lighting di Studio Capturepix. Memang banyak menda yang aku perolehi. Dari sudut teknik, bagaimana nak setup studio, pencahayaan. Walaupun sebelum ini pernah juga aku mengendali studio sementara untuk sesi pengambaran konvokesyen di UTM. Pada masa tu pun aku masih lagi cetek pengetahuan dalam studio lighting ni.

SILA KLIK SINI

Advertisements

5 Responses to “Studio Lighting Workshop (Basic)”


  1. 1 ikram_zidane July 24, 2006 at 6:18 pm

    hai… lama tak datang sini..

  2. 2 mohdismail July 24, 2006 at 6:29 pm

    ajar la kat sini..ajar la..
    rasso..up la sikit gambo2 yang ko amek dlm studio..

  3. 3 dk July 25, 2006 at 8:59 pm

    meriah gambar.. hehehe

  4. 4 rasso July 26, 2006 at 3:03 am

    ikram_zidan: hello.. datang lah lagi…

    mohdismail: boleh je.. tp kalo nak belajar shot studio kene ada lighting baru leh praktikal shot… nanti aku up sikit gambo yang aku shot.

    dk:Kalo ramai lagi chikas mesti meriah lagi… wakakaka

  5. 5 dk July 26, 2006 at 1:47 pm

    tu aa ramai2 kan aa..
    leh kenal2kan kat aku…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




July 2006
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

More Link

Flickr Photos

Blog Stats

  • 14,733 hits

%d bloggers like this: