RASSO in FOTOWARUNG

Rasso Photo in Fotowarung

I have submited a photo that I had shot at my school SMK Taman Universiti 2, Skudai Johor that currently I’m doing my teaching practicum to FOTOWARUNG.com webblog. The photo taken during the students recite morning prayer before entering the class in the school assembly. Actually, that day was the first day PMR started.

P/s: Thanks to BM. I’m really apreciate for C&C

17 Responses to “RASSO in FOTOWARUNG”


  1. 1 CypherHackz October 4, 2006 at 6:32 am

    semoga budak2 nih lulus cemerlang. btw kalau ade yang tiru2, kau tapik je dorang. hik3.

  2. 2 Azhar Ahmad October 4, 2006 at 6:34 am

    Cantik, kalo fokus dekat sikit mesti marbeles

  3. 3 rasso October 4, 2006 at 6:01 pm

    CypherHackz; Yurp… aku doa semua mereka lulus gemilang…

    Azhar Ahmad; Itew shot dari jauh bro.. 300mm
    dah crop pun…๐Ÿ˜€

  4. 4 ac970818 October 5, 2006 at 5:24 pm

    tahniah-tahniah๐Ÿ˜‰

    ko ni dah kira level pro nih, apa kata ko angkat the next level, D2Xs ke, 1DS Mark II N ker, yang ko ada skang nih tolak lah kat aku. apa! percuma! kecil tapak tangan, wajakun aku bawak nak angkutkan hehe

  5. 5 rasso October 5, 2006 at 6:29 pm

    ac970818; TQ
    aku tak sampai level Pro lagi.. masih beginner..
    level budak baru nak pegang kamera..๐Ÿ˜€
    nak beli Pro DSLR tak mampu lagi..
    tunggu habis mengaji.. hahahha

  6. 6 iziana October 5, 2006 at 6:55 pm

    waaa…ko nk jd fotografer pro ke?
    nnt aku kawen ko amik gmbo erk?
    :p

  7. 7 rasso October 5, 2006 at 7:53 pm

    iziana; bisa aja… ko kawen upah aku je… ehehehe๐Ÿ˜›

  8. 8 iziana October 6, 2006 at 12:16 pm

    aku nak free
    bleh x?
    miahaha

  9. 9 zac October 6, 2006 at 12:31 pm

    lawo gambor tue erkk.. kalo ambil gambo sambil merangkak pun musti ada kualiti hasilnya…huhuhu..

  10. 10 nashrex October 6, 2006 at 5:30 pm

    org tu sebok doa penuh kyusyuk..
    cikgu prektikal dgn slumber main snap gambo..
    x ormat tul!
    haha

  11. 11 rasso October 6, 2006 at 6:01 pm

    iziana; mane ada mende free kat dunia ni…

    zac; mana2 angle tetap cung bro.. merangkak ke… baring ke… segalanya terpulang pada mata jurugambar ittew..

    nashrex; hahaha.. minggu ni aku tak ngajar so aku ambik masa yang permai ini merakamkan memori di saat mereka nak masuk ke dalam dewan peperiksaan… aku memang selamber badak bab tembak orang ni…
    aku tembak pun gune zoom lens.. kire hormat lah tu.. kalo tak hormat shot dekat2.. hehehe ko ni nash…๐Ÿ˜›

  12. 12 gie October 7, 2006 at 1:37 pm

    leh ajar aku amik gambar camni….takkan blajar pun kene bayar kot…

  13. 13 rasso October 7, 2006 at 2:13 pm

    gie; segan aku nak ajar kau… bab belajar tak yah bayar pun..
    aku pun masih belajar lagi…๐Ÿ˜€

  14. 14 skyati October 8, 2006 at 8:31 pm

    comelnyer gambar nee.. teringat plak masa jadik pengawas dolu2..

    ps: aku sampai sekrang tak tau cemana nak letak avatar dalam komen nee… haihh…

  15. 15 rasso October 9, 2006 at 2:02 am

    skyati; ehehehe… sama lah teringat masa jd ketua pengawas…
    ermmm… nak letak avatar?? upload gambo yg nak dijadikan avatar tu ke http://gravatar.com kemudian upload plugin yg bersesuai utk blog anda…

  16. 16 kerol October 12, 2006 at 3:18 pm

    pergh..memang cun ko amik gambar nih..camner ko wat ha..
    aku tengok ko skang makin majula..bagus la ko..
    jeles tuh…hu…
    weh..serius nih..ko kene gak ajar aku..

  17. 17 rasso October 12, 2006 at 4:00 pm

    kerol; hahaha.. ape yang cun..
    ehehe.. time tu aku baru datang sekola… maklumlah 1st day PMR kat sekola… aku memang dah target nak shot this moment.. budak baca doa.. eheheh
    ajar ko?? ko lagi mantap dari aku.. wkwkwkw


Leave a Reply

October 2006
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,619 hits

