Pictorial: Shoawian Team Rugby Group Photo

.flickr-photo { border: solid 2px #000000; }
.flickr-yourcomment { }
.flickr-frame { text-align: left; padding: 3px; }
.flickr-caption { font-size: 0.8em; margin-top: 0px; }

Bloging at SMKA SHOAW Computer Lab using School Net

Sekarang aku di Kuching, Sarawak. Bercuti sambil mencari chenta. Sambil berchenta aku melawat sekolah lama aku di Jalan Matang. Sambil-sambil ambik gambo buat kenangan diriku. Sambil-sambil jumpa orang itu dan ini. Sambil-sambil jalan-jalan cari makan di kuching (semalam aku dah makan mee kolok, laksa sarawak belum lagi; Sememangnya mee kolok malam tadi memang best, thanks to Gg kerna belanja abangnya yang jahat ini). Sambil-sambil itu juga, chenta yang hendak ditemu tidak mahu bertemu. Sambil-sambil melarikan diri.

:hampa:

9 Responses to “Pictorial: Shoawian Team Rugby Group Photo”


  1. 1 CypherHackz November 2, 2006 at 8:51 pm

    chenta ngan cinta same ke? just tanya jek. hu3.

  2. 2 rasso November 4, 2006 at 12:53 pm

    aku rasa prononsasi nya sama…
    ejanya saja berbeda

  3. 3 nashrex November 4, 2006 at 10:02 pm

    ‘chenta’ tu dewan bahasa bleh terima ke?

  4. 4 dk November 5, 2006 at 12:39 am

    uwaaa jln2 mencari chente la plak..
    mee kolok mee apa seh…
    mcm menarik bunyiknye..
    ko main ragbi ke dulu??
    mencabar tu..

  5. 5 rasso November 6, 2006 at 12:12 pm

    nashrex; DBP tak terima.. tp itu ejaan lama.. tapi dalam persuratan jiwang boleh saja…

    dk; hahaha… jangan jeles.. tp fail…
    mee kolok mcm indo mee.. tp lagi sedap.. dtng lh srwk..
    aku tak main rugby pun.. main ping pong aku tau lah..
    tu pun gambo utk web galeri aku je…

  6. 6 cikgu November 6, 2006 at 2:16 pm

    Lan….apa benar? Saya ingat awak main2. Patut le bersemangat semacam je nak tolong saya…..Ha…ha….

  7. 7 dk November 6, 2006 at 5:27 pm

    oo ping pong…
    tu aaa adik aku kat unimas lagi..
    aku nak gi sarawak tp
    kalo xde aktiviti best cm xmau aa..
    tp sbb kan dh ada kwn cm ko..
    maybe menarik kot hehe…
    tgk aa cmne nnti hehe…

    leh sepam dua ping pong dgn ko..

  8. 8 jebat November 6, 2006 at 8:39 pm

    pernahkah kau menguntai…ahak~

  9. 9 rasso November 9, 2006 at 10:27 am

    cikgu; ada benar ada tidak.. tp saya tetap hampa di sana..
    jd kisah silam sj…

    dk; uik.. adik ko?? ompuan ke laki??
    nak main ping pong ngan adik pompuan ko bleh??
    ngan ko aku tak sure leh ke tak..
    kalo aku ada di kuching aku leh jdkan ko model lelaki aku nanti.. ko gi aku nyer http://flickr.com/photos/lanraga/ kat sana ada gambo model shot aku ambik.. ehehehe

    jebat; menguntai?? ape tu?? aku bukan org melayu sarawak.. aku org melayu brunei.. tau sikit2 sj…


Leave a Reply

November 2006
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,623 hits

