Kedaraan Penulis Itu Kene Robek

Hari itu, malam itu beralih ke pagi yang sejuk dalam dingin sejuk penyaman udara yang tidak henti keluar. Ada yang perlu kehangatan untuk menampung lemak badan yang tidak seberapa itu. Penulis itu sendiri dapat rasakan apakala dia sendiri membuka jaket coklatnya itu.

Di sisi penulis itu, ada kelibat makhluk yang perlu hangat malam. Tapi, tiada siapa yang boleh memberikannya. Kakinya asyik cuba dirapatkan pada penulis itu. Kerap kali penulis itu menggelak dari rapatan yang boleh memberikan haba malam pada makhluk itu. Silap makhluk itu juga, tidak membawa barang sehelai kain tebal atau baju tebal mahupun jaket tebal untuk digunakannya menampung haba dalam dirinya.

Timbul bibit kasihan pada makhluk itu. Entah macam mana, makhluk itu boleh tetiba saja menyapa penulis itu setelah tiga jam membisu tanpa kata. Sejuk ke?. Penulis itu. Iya, menyesal tidak bawa kain tebal. Makhluk itu. Tanpa segan silu makhluk itu merapatkan tubuhnya pada penulis itu sambil meminta maaf. Tak apa. Penulis itu.

Sejak detik itu, penulis itu sudah tidak mampu tidur nyenyak. Mungkin akibat rapatan itu menyebabkan tidurnya terlalu nyenyak hingga sukar untuk bangun.

13 Responses to “Kedaraan Penulis Itu Kene Robek”


  1. 1 dk November 13, 2006 at 12:10 pm

    haaaaaaaaa………
    cite x abiss………
    x baik buat cite cmni………
    org pk bukan2………

  2. 2 rasso November 13, 2006 at 12:15 pm

    dk; aku kasi ko berteka-teki..
    ahahahaha…
    citer ini akan bersambung.. itu pun dengan ijin…

  3. 4 dk November 14, 2006 at 12:23 am

    hahhhahaa..
    entry ni khas utk aku teka ke?
    muahahahhaa…
    tuduhan melulu apa eik aku mau buat..
    jap aku aku pk kan..

    baik ko cite..
    ko kena tindih dgn sapa sebenarnye ni..

  4. 5 novatech November 14, 2006 at 5:04 am

    arhh??
    ape ko mengarut ni?
    haha!

  5. 6 azreen November 14, 2006 at 10:17 am

    lan mmg kuat mengarut!

    tp kan…semalam kan,di kala mentari baru nak anak-anak senyum,
    makhluk tu diganggu tidurnya…sebab mendapat panggilan si pengacau~
    rungut2 makhluk tu, tp dilayan jugak perlahan2…

    yg terkena tempias…umat disisi makhluk tu.
    (mane leh kaco time tidoku! lepas 6.30 jek boleh kejut..)

  6. 7 rasso November 14, 2006 at 10:38 am

    [quote comment=”5596″]lan mmg kuat mengarut!

    tp kan…semalam kan,di kala mentari baru nak anak-anak senyum,
    makhluk tu diganggu tidurnya…sebab mendapat panggilan si pengacau~
    rungut2 makhluk tu, tp dilayan jugak perlahan2…

    yg terkena tempias…umat disisi makhluk tu.
    (mane leh kaco time tidoku! lepas 6.30 jek boleh kejut..)[/quote]

    hahaha
    ingin ku cuba mengerti…

  7. 8 rasso November 14, 2006 at 10:39 am

    [quote comment=”5583″]hahhhahaa..
    entry ni khas utk aku teka ke?
    muahahahhaa…
    tuduhan melulu apa eik aku mau buat..
    jap aku aku pk kan..

    baik ko cite..
    ko kena tindih dgn sapa sebenarnye ni..[/quote]

    ahahaha..
    mende kene tindih…
    maksud tindih ko tu ape??
    rinci sikit.. wakkakka

  8. 9 dk November 14, 2006 at 2:44 pm

    hahahhaha….
    mana aku tau..
    aku xtau makhluk tu sapa..
    tu tanye ko…
    tp apa kes mcm mahkluk tu dekat dgn azreen gak…
    ish aku semakin x phm…
    makhluk yg ganggu tido ko…
    leh main terbang2 ke sarawak n jb kekeke

  9. 10 rasso November 14, 2006 at 4:04 pm

    dk;mahkluk yg azreen maksudkan itew lain..
    tidak ada kene mengena dengan posting ini.. harap ko mengerti….

  10. 11 dk November 14, 2006 at 8:31 pm

    hahahaha..
    sebelum aku pk mcm2..
    baik ko cite kat ym..
    kekekeke..

  11. 12 azreen November 15, 2006 at 11:50 am

    hehehe..byk makhluk yg wujud dlm idop lan~

  12. 13 dk November 16, 2006 at 3:32 pm

    ooooo lann…
    mana ko pegi.. baru aku sedar…
    selama ni aku baca kedaraan tu kederaan..
    aku pk ko didera..
    rupa2nye dara ko dirobek..

    demn.. ngaku dara.. aku x caya..
    muahahahhaa..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




November 2006
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,619 hits

%d bloggers like this: