Archive for December 24th, 2006

Merindui Kisah Akan Kita Berdua

Saya peminat awak, awak Putri Dewi Chenta kan. Peminat. Bukanlah, awak mesti silap orang ni. Siapa tadi? Saya cuba tidak mengaku dan menyoalnya semula.

Owh, maafkan saya. Mungkin silap orang. Tapikan, awak ni semacam fimiliar jer saya tengok. Peminat. Mungkin cik adik juita ini silap orang kot. Orang lain tu. Bukan kah saya lelaki. Takkanlah nama saya Putri Dewi Chenta. Saya. Dalam hati; Mampus aku.

Erm… Betul juga. Boleh saya duduk sebelah anda. Tak ada meja yang kosong lah dengan nada manjanya. Siapa nama encik. Peminat Putri Dewi Chenta. Saya Lan, panggil jer Lan. Jemput lah duduk. Sebelah saya pun tak pe. Hehehehe… Saya cuba berseloroh dengannya, yang sememangnya tiada lagi meja yang kosong. Maklumlah bantal disorongkan. Siapa yang tidak mahu.

Cik yang juita itu duduk juga sebelah saya. Alahai.

Itulah teknik untuk duduk menumpang kalaulah meja di kedai anda pergi itu penuh. Maksud saya tiada lagi tempat yang kosong untuk kita duduk. Sambil duduk bagilah kad bisnes anda. Nanti YM or SMS bisa kau terima. Percayalah. Itu nasihat tok guru saya. Ada benarnya.

Tags:


December 2006
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

Blog Stats

  • 15,360 hits