Perlu Undi Daripada Aku? Tajalah Kepulangan Aku Untuk Pilihanraya Parlimen Malaysia 8 March

Aku mungkin tidak balik untuk mengundi pilihanraya ini. Kalau balik pun, bilamana ada parti yang sanggup menanggung kos pergi dan balik dari Johor ke Limbang. Itu pun kalau mereka perlukan undi aku nanti.

Sila hubungi aku kalau nak taja aku balik ke sana.

Sebenarnya, pada tarikh 8 Mac tu aku kene attend kursus di sekolah pondok aku ni. Entah jadi ker tidak. Pilihanraya punya pasal.

Pastinya, kalau pembangkang masuk untuk bertanding di kerusi sana pun, mungkin dari perkiraan matematik aku mereka tewas disebabkan malam tadi aku mimpi. Seperti yang sudah-sudah, kerusi baru parlimen untuk Limbang pasti parti siasah yang lazim akan menang. Kalaulah mimpi itu benar.

Pssst! Dengar-dengar khabar dari jauh, bapa saudara aku pun nak bertanding. Alahai.

 

Technorati:

11 Responses to “Perlu Undi Daripada Aku? Tajalah Kepulangan Aku Untuk Pilihanraya Parlimen Malaysia 8 March”


  1. 1 megat February 14, 2008 at 1:20 pm

    Jauh tu nak balik! Undi pos tak leh ke!? Eheh

    megat’s last blog post..Tips : Bina Blog IV

  2. 2 zool February 14, 2008 at 1:53 pm

    Agak2 Ketua Menteri tukar tak???
    dah lama tu..

    zool’s last blog post..Parlimen bubar, pilihanraya makin hampir

  3. 3 pHu YinG February 14, 2008 at 3:36 pm

    Jom ikut PY balik.

    pHu YinG’s last blog post..Duniaku duniamu

  4. 4 Azhar Ahmad February 14, 2008 at 9:57 pm

    Hahhaha, nuan layak mengundi? Hahahhaha, ok tak kmk klaka s’wak? Ahahahha

    Azhar Ahmad’s last blog post..Berubah Perangai

  5. 5 keraknasi February 14, 2008 at 10:58 pm

    aku pun x balik mengundi. biar la, biar je la. lalalalala..

    keraknasi’s last blog post..Aku tak akan menangis

  6. 6 rasso February 14, 2008 at 11:16 pm

    megat,
    Wa tak daftar undi pos lah bro..
    tak mengapalah…

    zool,

    Ketua Menteri TAK tukar lah bro…
    Sarawak hanya ada pertandingan untuk kerusi parlimen saja.. kerusi DUN lum lagi… makanya, CM Sarawak tu masih lagi kekal lah… kerusi parlimen jer takde…

    pHu YinG,
    Balik Pasir Mas…..?
    alahai… jauh.. nanti tak balik Johor plak nanti…
    hi hi hi…

    Azhar Ahmad,
    Dek nadai jaku ku ya!… sik  manah jaku de’!…
    ya bukan kelakar melayu sarawak kaban… ya kelakar dayak ya…
    ha ha ha…

    keraknasi,
    ya lah… biar jer lah… nanti lah kita pikir…


    AKU HANYA AKAN MENGUNDI BILA PARTI YANG BERTANDING NANTI BISA BAGI AKU PENDIDIKAN PERCUMA, PERUBATAN PERCUMA, MASUK U PERCUMA, MINYAK MURAH, APA LAGI EK? HAHAHA (ADA KER PARTI SIASAH BEGINI?)

  7. 7 aTiQah February 15, 2008 at 1:39 am

    ruginya kalau tak dapat balik. mas patutnya sediakan pengangkutan percuma untuk orang-orang macam kamu pulang ke lubuk. hu hu
    sayangnya saya tak boleh mengundi lagi.isk2…

    aTiQah’s last blog post..MUSYKIL

  8. 8 Tok Rimau February 15, 2008 at 11:22 am

    Anak sedara YB la kau nanti. Aku? Kawan anak sedara YB.

    Tok Rimau’s last blog post..14 FEB 2008

  9. 9 rasso February 15, 2008 at 11:36 am

    aTiQah,
    hahaha…
    MAS takde kepentingan dalam PR 08 ni…
    kalo tak bankrup lah lagi MAS tu…. hahaha….

    Tok Rimau,
    hahahahaa…
    Tok nak projek apa di Sarawak?
    wkwkakakaka…

  10. 10 azrn February 15, 2008 at 7:23 pm

    sedangkan pilihanraya U pon tak turun ngundi..inikan pula nak undi utk ParlimenšŸ˜€
    ekekekeke…

    nasib lah saya belum layak ~

  11. 11 Aisyah February 15, 2008 at 11:38 pm

    kena balik eh? i mean, semata-mata nak undi? aiyak…

    heh. sy banyaaaak lg masa before boleh undi. huhu

    Aisyah’s last blog post..WordPress Theme Simply Candylicious


Leave a Reply

February 2008
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,623 hits

