Semalam Aku Tewas Atas Godaan Sentuh Rasanya, Bukan Kerana Disihir Dari Matanya


Aku terpaksa melupakan dia selamanya. Maaf. Bukan aku tak tahan. Godaan yang baru datang semalam sebenarnya bukan aku sendiri yang merancang. Kebetulan. Keputusan ini antara paksa dan rela.

Aku terpaksa meninggalkan dia. Bukan kerana aku curang atau apa. Tapi terpaksa meninggalkan kau. Rela kerana dia lebih baik pada sudut mata orang lain. Itu aku tidak tahu. Aku terpaksa dan rela.

Yang baru ini pun, aku kalah kerna tewas dengan godaanya. Bukan dek kerana aku disihir kerana memandang matanya, tapi mungkin kerana sentuhan lembutnya itu.

Jangan terus goda aku! Nanti aku tewas lagi.

11 Responses to “Semalam Aku Tewas Atas Godaan Sentuh Rasanya, Bukan Kerana Disihir Dari Matanya”


  1. 1 dk March 10, 2008 at 9:13 am

    biasa la lelaki…
    x thn digoda…
    jika x digoda mesti relax je…

  2. 2 WaWa March 10, 2008 at 9:33 am

    hahaha. aku nak goda kau pula

  3. 3 WaWa March 10, 2008 at 9:34 am

    hahaha. aku nak goda kau pula. haha. *gurau je woi*

    lan, ko kena kuat sikit. ape ni, senang sangat cair.😛

  4. 4 azrn March 10, 2008 at 12:50 pm

    betul! lan cepat sgt

  5. 5 azrn March 10, 2008 at 12:51 pm

    betul! lan cepat sgt tergoda~ haih~
    kasi kuat sikit. kebal skit.

    (masalah komen ke jadi gini?)

  6. 7 aTiQah March 10, 2008 at 1:22 pm

    sokong azrn & WaWa..cammon man!huhu

    aTiQah’s last blog post..AYAT-AYAT CINTA THE MOVIE

  7. 8 chika March 10, 2008 at 1:59 pm

    tergoda?
    goda balik.
    saling menggoda.

    chika’s last blog post..Kemenangan bagi yang mahu Menang

  8. 9 azie March 10, 2008 at 2:51 pm

    tergoda??kuatkan iman cik rasso ooiii…YaHa!

  9. 10 rasso March 10, 2008 at 6:49 pm

    dk,
    haha… memang…

    wawa,
    kalo kene goda ghadis sunti takpe… hahaha
    ni… ermmm…

    azreen,
    ermm…. tu lah… tambah ais sikit…

    Tok Rimau,

    ho ho ho…

    aTiQah,
    ha ha ha…

    chika,
    setuju… goda balik…
    auwww!

    azie,
    huhuhhu…

  10. 11 AyAres151 March 11, 2008 at 5:07 pm

    apo laie yang ekau boli ni jang??
    ish ish ish.. henpon baru lagi ker??


Leave a Reply

March 2008
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,623 hits

