Pandangan Orang Kepada Aku Bila Keluar Di Khalayak Memakai Ketayab. Letto Mereka Bilang Aku.


Di kafe agung, di hari umat manusia membuang kertas bagi memilih rejim baru di Malaysia.

Kok rupanya seperti Letto? Pakai topi segala. Pakcik program PhD dari Tanah Sebarang menyapa aku sesambil mengorder air di kafe agung.

Rambut panjang, belum digunting. Aku mana bisa nyanyi macam Letto. Aku. Cewek yang duduk sebelah aku hanya mampu tersenyum mendengar hiwar kami.

Hello cewek manis. Pakcik itu cuba mengusik cewek sebelah aku itu sambil menyanyi lagu Letto (aku lupa lagu apa) pergi ke meja belakang kami. Cewek sebalah aku itu hanya bisa tersenyum saja diusik manja oleh sang pakcik tua.

11 Responses to “Pandangan Orang Kepada Aku Bila Keluar Di Khalayak Memakai Ketayab. Letto Mereka Bilang Aku.”


  1. 1 azie March 13, 2008 at 10:52 pm

    erm, kanda, siapakah cewek duduk bersama kamu ittew?hehe

  2. 2 Babat March 13, 2008 at 11:53 pm

    Letto? huhu…Seriusnya gambar kat atas tu..

  3. 3 aTiQah March 14, 2008 at 12:10 am

    Hey. Kamu patut

    aTiQah’s last blog post..DALAM ITU B.U.M PUNYA DOMPET

  4. 4 aTiQah March 14, 2008 at 12:15 am

    Saya rasa saya tau siapa cewek itu. he he

    aTiQah’s last blog post..DALAM ITU B.U.M PUNYA DOMPET

  5. 5 pHu YinG March 14, 2008 at 4:03 am

    Apa di rumah pakcik tua itu tiada cermin?

    pHu YinG’s last blog post..Duniaku duniamu

  6. 6 PRIncess liyana March 14, 2008 at 4:11 am

    hehe,siapakah gerangan cewek itu?

  7. 7 mherizat March 14, 2008 at 10:54 am

    haiyyaaaa..
    lu letto atau lan to atau len tok atau hanya roslan?

    mherizat’s last blog post..Kuah LEBIH

  8. 8 izzati March 14, 2008 at 1:37 pm

    kamu letto?
    erm..huhu..=D

  9. 10 rasso March 16, 2008 at 1:14 pm

    azie,
    dinda… uhuhu… cewek itu adalah… ermmm (sulit)

    babat,
    serius? auuuwwww… (i perasan jadi artis)

    aTiQah,
    Kamu ngak kenal cewek ittew… hahaha…
    sulit…. ekekeke

    pHu YinG,
    Pak cik tua tu duduk di asrama… saya syak cermin dicuri…
    uhuhuhu…. bagilah semangat kat i… wkakaka..

    Puteri Liyana,
    Kamu mau tau ka? ermmm…

    mherizat,
    hahahaha…

    izzati,
    iya.. kembar mungkin…

    Knizam,

    iya… wkakakaka…

  10. 11 Azhar Ahmad March 26, 2008 at 9:59 pm

    Letto ke Lotto? Hahhahahahahah

    Azhar Ahmad’s last blog post..Pertolongan Entah Dari Mana


Leave a Reply

March 2008
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

upload

Selfie bersama Gunung Kinabalu yang hampir ditutupi awan.

Taklimat Dasar Pengambilan Murid ke Tingkatan 1 SBP tahun 2017 dan Outreach Promosi SBP di Beaufort, Sabah #outreach #sabah #Beaufort #SKPekanBeaufort

Balik dari program Projek X A-Plus SBP 2016 di Akademi Kenegaraan terus ke KLIA untuk bertemu guru Program BRIDGE Australia - Malaysia yang datang ke Malaysia membawa pelajar mereka dari Comilda College  ke sekolah BRIDGE Project di Labuan. #BRIDGEProject

Roti canai kari ayam di Vietnam. Layankan!

Rombongan Kerja MOE ke Vietnam #vietnam

More Photos

Blog Stats

  • 14,619 hits

