Menari Poco-Poco Dengan Aku. Aku Serik Dengan Dansa Malaikat Penggoda. Girl, Jom!


Girl, I serabut ni. Bila I boleh jumpa you? You tak rindu I? Malam esok, I free.

Advertisements

10 Responses to “Menari Poco-Poco Dengan Aku. Aku Serik Dengan Dansa Malaikat Penggoda. Girl, Jom!”


  1. 1 topo March 29, 2008 at 1:29 am

    hohohoo da lama x berdansa poco poco….

    topo’s last blog post..statusku=krisis..

  2. 2 aTiQah March 29, 2008 at 3:02 am

    dulu masa di matrik pernah buat-poco besar-besaran. berlatih 1minggu. segala makhluk di matrik terlibat. seronok betul berjoget beramai-ramai di padang. ahahaha

  3. 3 azie March 29, 2008 at 9:07 am

    kan aku udah bilang, jgn upload video2 spt ini

  4. 4 pandagumuk March 29, 2008 at 9:26 am

    staff2 tempat blajar aku suke gile tarian ni.kalau bole aerobik tu die nak wat tarian ni je berjam2.hadoii.

    pandagumuk’s last blog post..huru hara.

  5. 5 Princess Liyana March 30, 2008 at 1:25 am

    huhu,kanda memang suka ek upload video itu?bikin panas hati dinda2 lain

  6. 6 azie March 30, 2008 at 1:38 pm

    i bukan panas sebab jeles, i panas sebab asik nak menari je ngan kanda..auwWw!

  7. 7 rasso March 30, 2008 at 8:59 pm

    topo,
    jom…. berlenggang…

    aTiQah,
    U berdansa poco-poco? gosh~

    azie,
    ala… nak nari ngan i la tu… tahan yer…

    pandagumuk,
    dasyat…
    huhu

    Princess Liyana,
    ala… jangan la panas… tengok dinda tQah.. dia layan per?

    azie,
    AuwwwwW!

  8. 8 aTiQah March 31, 2008 at 2:15 am

    kenapa? tak percaya? lebih banyak lagi ketidakpercayaan u pada i nanti.ahahaha…
    ina,aku rileks, sebab tak tengok pun vid tu..akakakakaka

  9. 9 Amyz April 9, 2008 at 7:23 pm

    Wahh.. Udah lama gwe tidak berpoco-poco
    ayuh berdansa dong!!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




March 2008
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

Blog Stats

  • 14,735 hits

%d bloggers like this: