Archive for July 27th, 2005

PROGRAM KHIDMAT MASYARAT 2005 DI BATU PAHAT

MAIN BOWLING KELAPA

Buat julung2 kalinya diri ini bertandang ke Batu Pahat setelah 3 semester berada di negeri Johor. Kalaulah tiada aktiviti sebegini sudah pasti benua semenanjung ni sukar untuk dijelajah. Apapun jutaan kasih sayang yang tidak terhingga ditujukan buat PPIPS dan UTM kerana memberi peluang untuk pergi membuat sedikit penjelajahan di negeri orang ni….

PAPAN TANDA

Oleh sebab atas permintaan ramai… aku letak juga gambar aktiviti yang aku ambik masa program berlangsung… sori lah farking sebab aku tak leh nak letak sedozen gambar awek2… sebab flickr aku dah full… tunggu lah bulan depan baru aku upload lagi gambar2 tu… huhuhu…

MASAK NASI MINYAK; AKU NAK KAHWIN

Tengok orang wat nasi minyak… nanti leh lah aku plak masak nasi minyak kat kenduri-kendara… 😀

PANCING

Inilah wajah2 senoir2 aku; aku just snap je gambor mereka oleh sebab aku jadi camera guy…. jangan mare kalo gambar tak cantik…

USTAZAH2

Wajah2 sendayu tinggi rahsia rawatan herba turun temurun….

5SPI

Akak2 tahun akhir kat coz aku…

MINAH REMPIT

Peserta Program Motivasi kat SK Bukit Soga… Suspect lah sebab leh jadi minah rempit…. nak pinjam skut’ 🙂

GADIS2 2SPI

Member Cozmate….

DI SK BUKIT SOGA

SELAMAT MENGOMEN


July 2005
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

Blog Stats

  • 15,367 hits