Archive for October 29th, 2005

KEPALA PUSING

alone

UTM, kolej kediaman semakin sunyi ditinggalkan penghuni-penghuninya. Tinggallah aku keseorangan bertemankan LT, tv box aku, printer, tilam, bantal, dan segala macam khazanah milik purba aku itu. Huhuhuhuhu… itulah ketawa dalam sedih aku… yang pasti esok berkuranglah lagi orang kat utm ni… yang tinggal pun rasanya golongan sarawakian & sabahan… tika ini kepala aku tidak tentu rasanya… sekarang ni rasa pening ada dicampur dengan rasa sakit tekak akibat minum teh o ais limau semalam ketika berbuka menyebabkan tekak aku sakit dan kepala aku jadi pening… nak baca buku pun rasa loya jadinya… macam orang yang sedang demam….

D50

Hari ni tak tau nak beli juadah berbuka kat mana… kafe dah tutup… pasar ramadhan kat utm pun dah tak buka… so kene lah pergi keluar untuk membeli nasi + lauk-pauk dalam bulan poser ni dan raya yang akan tiba ni…kalo tak pun berpuasasi lah… r… itu gambar D50 yang bakal dimiliki dalam berepa jam lagi… huhuhu…

wky… kepala tengah berdenyut… nak baring.. lain kali lagi sambung…

ADIOS…


October 2005
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Top Clicks

  • None

More Link

Flickr Photos

Blog Stats

  • 15,367 hits